28 stycznia 2013

Tylko mi mleka purrrr mrrrrrr ciepłego daj, meowwwwww no daj.




Buddy Bud kumpel murmuring mate. Poor purring pot pourri miauknięć i mruknięć.  
 




Meow, waul daj mi mleczka, mew dla mnie daj, purrrrrr do miseczki, daj, nalej ciepłego miaowww, mrrrr pysznego. 


 

Popurrrgłaszcz, pomeowdrap, pomurmurprzytulaj. 
Jestem głooodny, jestem giętkiiii, miękki jestem, jestem głodny. 
 

 
Chłodny dzisiaj dzień, mroźny, w łapki szczypie, w nosek kłuje, nalej purrrr ciepłego mleczka, tam jest meow miseczka. 


Miaow, miauuuu, mrrrrrr, no daj no daj mi …. 
Meow. 





Ja w zamian do rana w pościeli z siana purrrrrr, na poduszcze z siana miaowww, ja w zamian zanim zaświta, ogrzeję miauuu Witusia kopyta. 



Będę mu waul, murmur do ucha, Witusiu słuchaj. Buddy bud Ci kołysankę purrrr mrrrr meow, miaowwww, mrrrrr miau. 






 Tylko mi mleka purrrr mrrrrrr ciepłego daj, meowwwwww no daj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz